Otoczenie gospodarcze
Temat: Kształtowanie się cen
Co wpływa na cenę produktu? Czy zawsze niższa cena oznacza większe zakupy? W jaki sposób można pogodzić sprzeczne oczekiwania kupujących i sprzedających? Czy można ingerować w kształtowanie się cen?
Materiały z wykładów

- Prezentacja "Dlaczego ceny się zmieniają?", dr Dariusz Malinowski, 06.11.2012 r., SGH Warszawa
- Prezentacja "Dlaczego ceny się zmieniają?", dr Jacek Jastrzębski, 25.10.2012 r., UEP Poznań
- Prezentacja "Dlaczego ceny się zmieniają?", dr Anna Gardocka, 11.10.2012 r., UwB Białystok
- Prezentacja "Dlaczego ceny się zmieniają?", dr Marek Szewczyk, 10.10.2012 r., WSEPiNM Kielce

Polecane artykuły
- Dlaczego ludzie nienawidzą swojej pracy? - 18.03.2018
- Czy kiedykolwiek zaufamy autonomicznym samochodom? - 10.03.2018
- Jak zmienić rozmowę kwalifikacyjną w przyjemną pogawędkę - 5.03.2018
- Jak mikrokredyty mogą pomóc walczyć ze skutkami klęsk żywiołowych - 1.03.2018
- Wyniki finansowe Ryanair oraz prognozy na rok 2018 - 20.02.2018