Marketing
Temat: Wywieranie wpływu na klienta
Dlaczego ludzie kupują? Jak można wpływać na decyzje zakupowe? Co to jest marketing, co to jest public relations? Przykłady kampanii promocyjnych.
Materiały z wykładów
Prezentacje prac dzieci
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 17.11.2016 r., UwB Białystok
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 17.11.2016 r., UEP Poznań
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 26.10.2016 r., SGH Warszawa
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 24.10.2016 r., UE Wrocław
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 17.10.2016 r., UE Katowice
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 02.10.2014 r., UwB Białystok
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 12.10.2010 r., SGH Warszawa
- Galeria prac "Planowanie kampanii promocyjnej", 11.10.2010 r., UE Katowice
Polecane artykuły
- Dlaczego ludzie nienawidzą swojej pracy? - 18.03.2018
- Czy kiedykolwiek zaufamy autonomicznym samochodom? - 10.03.2018
- Jak zmienić rozmowę kwalifikacyjną w przyjemną pogawędkę - 5.03.2018
- Jak mikrokredyty mogą pomóc walczyć ze skutkami klęsk żywiołowych - 1.03.2018
- Wyniki finansowe Ryanair oraz prognozy na rok 2018 - 20.02.2018