Konkurs "Kulinarne Mission Impossible" - Etap 1

Strona główna » Konkurs "Kulinarne Mission Impossible" - Etap 1

Adam Bernacki

Wybrany produkt: Krówki

Wybrany kraj: Belgia

Twoje opracowanie pisemne:
Wybrany przeze mnie produkt jest produktem mlecznym. Niektórzy są uczulenia na mleko, a zresztą nie każdy je lubi. Najtrudniejszą barierą do pokonania będzie konkurencja ze strony lokalnych produktów gdyż słodycze belgijskie znane są na całym świecie.Następnym kłopotem będzie opakowanie. Opakowanie musi zawierać tylko najpotrzebniejsze rzeczy takie jak data ważności, składniki, nazwę i markę. Kolejną barierą jest kampania reklamowa. Dobry produkt trzeba dobrze wypromować aby zrobić pierwsze bardzo dobre wrażenie. Cena powinna nie powinna być zbyt wysoka, by każdego było stać. Cukierki powinny być produkowane zgodnie ze standardem ISO 14001. Mając na uwadze różnice kulturowe na pewno trzeba będzie zwrócić szczególną uwagę właśnie na opakowanie. Cukierki szkodzą zdrowiu więc dlatego trzeba zmienić składniki, np. mniejsza ilość cukru by zapobiegać cukrzycy. Należy to zrobić w taki sposób by nie pogorszyć smaku.
W Belgii 58% społeczeństwa deklaruje, że przynależy do Kościoła rzymskokatolickiego, warto jednak zaznaczyć, że aktywne życie religijne prowadzi jedynie 8% z nich. 3,6% Belgów to muzułmanie i jedynie 1,09% to wyznawcy protestantyzmu. W Belgii żyją także przedstawiciele hinduizmu i buddyzmu oraz żydzi, którzy stanowią zaledwie 1%.

« poprzednie  |   Galeria prac   |  następne »

Aby zagłosować musisz być zalogowany.    liczba głosów: 25

Komentarze użytkowników

avatar

Autor: anna_pec , wysłano: 25.03.2013, 11:02

Niby znany kraj, ale czasami nawet niuans lub niedocenienie drobiazgów może położyć cały projekt. Przed Tobą trudne zadanie. Czekam na Twoją pracę.

avatar

Autor: grzegorz_jedrzejczak , wysłano: 21.03.2013, 20:14

Bardzo fajnie i klarownie wszystko opisane lecą punkciki ;)

avatar

Autor: daria_rychlinska1 , wysłano: 21.03.2013, 19:49

Krótko...ale treściwie ;)

organizatorzy