Archiwum, Program zajęć dla rodziców, XV edycja, Katowice

Spotkanie I. Sztuka otwartego dialogu, czyli o zdolności asertywnego komunikowania się

Termin spotkania: 25 września 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania

Jak należy rozumieć asertywność? Asertywność jako zasada rozwoju osobowości. Konstruktywna krytyka w komunikacji z dzieckiem. Trening asertywności.

Prowadzący: Monika Korczak

Spotkanie II. Wpływ rodziców na motywację dziecka do nauki

Termin spotkania: 9 października 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania

Jak pomóc dziecku uwierzyć w siebie i w pełni wykorzystać swoje zdolności? Rola rodziców w kształtowaniu u dziecka pozytywnego obrazu samego siebie. Techniki i formy wzmacniania motywacji dziecka do nauki. Czynniki powodujące spadek motywacji i niechęć dziecka do nauki. Jak reagować na problemy dziecka w szkole?

Prowadzący: Hanna Micińska

Spotkanie III. Wpływ rodziców na motywację dziecka do nauki (cz. 2)

Termin spotkania: 23 października 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania

Kontynuacja i uzupełnienie poprzedniego spotkania. Jak pomóc dziecku uwierzyć w siebie i w pełni wykorzystać swoje zdolności? Rola rodziców w kształtowaniu u dziecka pozytywnego obrazu samego siebie. Techniki i formy wzmacniania motywacji dziecka do nauki. Czynniki powodujące spadek motywacji i niechęć dziecka do nauki. Jak reagować na problemy dziecka w szkole?

Prowadzący: Hanna Micińska

Spotkanie IV. Jak obronić się przed manipulacją? (Internet i telewizja)

Termin spotkania: 6 listopada 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania


Prowadzący: dr Anna Adamus-Matuszyńska

Spotkanie V. Miasto (niedalekiej) przyszłości

Termin spotkania: 20 listopada 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania


Prowadzący: dr Marcin Baron

Spotkanie VI. Miniekonomia kieszonkowa

Termin spotkania: 4 grudnia 2017 r.
Czas spotkania: 18:00-19:30
Zobacz miejsce spotkania

Jak przysposobić dzieci do rozsądnego dysponowania pieniędzmi? Kształtowanie właściwej postawy dzieci wobec pieniędzy. Dawanie kieszonkowego jako działanie wychowawcze (nauka oszczędzania, inwestowania, zarządzania kapitałem). Czym powinno być uwarunkowane otrzymywanie kieszonkowego (warunki i powody dawania kieszonkowego)? Psychospołeczne następstwa posiadania/nieposiadania kieszonkowego.

Prowadzący: Aleksandra Ruta

strona główna archiwum arrow

organizatorzy