Konkurs "Kulinarne Mission Impossible" - Etap 1

Drodzy Studenci,

Trwa konkurs dla studentów AME pt. „KULINARNE MISSION IMPOSSIBLE”.  Zapewne jesteście ciekawi, jakie są wyniki pierwszego etapu konkursu. Otóż jesteśmy naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczeni Waszymi wyborami oraz ich uzasadnieniem. W przeważającej większości poprawnie zidentyfikowaliście różnice kulturowe, które będzie trzeba pokonać, aby z sukcesem promować wybrany produkt na wybranym rynku. Cieszymy się, że niektóre osoby wskazywały na literaturę, z której korzystały. Martwią nas natomiast nieliczne błędy ortograficzne i stylistyczne w Waszych wypowiedziach.

Najwięcej osób zdecydowało się promować niezwykle popularne w Polsce cukierki krówki. Chcielibyście je sprzedawać w Chinach, Indiach, Belgi, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Japonii oraz Brazylii. Kilkoro z Was dokonało identycznego wyboru :) Nieco mniej osób wskazało na oscypka oraz rosół. Oscypek na Kubie i w Estonii, rosół w Japonii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i USA - oto Wasze propozycje.

Do kolejnego etapu konkursu zakwalifikowało się 14 uczestników. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom pierwszego etapu konkursu i zapraszamy wszystkich do zapoznania się z ich pracami. Tym, którzy mieli mniej szczęścia, dziękujemy za zaangażowanie i oczywiście zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach!

Teraz głos oddajemy internautom. Do 26 marca (włącznie) można oceniać i komentować prace. Każdy zalogowany internauta może oddać jeden głos dziennie na każdą z konkursowych prezentacji, przyznając im 3, 2 bądź 1 punkt. Uwaga. System głosowania zawiera blokadę adresów IP. Niedogodnością z tytułu wprowadzonej blokady będzie ograniczona możliwość oddawania głosów z jednego komputera. 


Przed uczestnikami konkursu jeszcze jedno zadanie. Tym razem ich zadaniem będzie opracowanie strategii promocyjnej, która powinna eksponować zalety promowanego produktu i jednocześnie niwelować zidentyfikowane wcześniej różnice kulturowe. Strategię promocyjną należy przygotować dla wybranego w pierwszym etapie konkursu produktu oraz kraju. O szczegółach zadania etapu 2. przeczytać można TUTAJ. Termin nadsyłania prac na 2. etap konkursu przedłużyliśmy o dwa dni. Na prace konkursowe czekamy do 26 marca do godz. 20.00.

 

wykrzyknik icon Zapoznaj się z Regulaminem Konkursu / Etap 2.

wykrzyknik icon Zapraszamy na Forum AME, gdzie utworzony został specjalny pokój poświęcony Konkursowi. KLIKNIJ!

organizatorzy